keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Nipistelyä vatsassa

Arvatkaapas mitä?? Mä oon tehnyt ennätykseni!!

MULLA ON JO NYT MATKAKUUME !!

Ikuna ei se ole iskenyt näin ajoissa, mutta tänään naputellessani loma-anomustani sähköpostiini huomasin, että KYLLÄ VAIN, on se jo iskenyt ja siksi vatsassa nipistelee eikä meinaa malttaa olla. Aikamoisen pitkät kuukaudet siis tiedossa, sillä lento on vasta 11.07...

Eniten kesältä odotan alkuiltoja, kun meri on ihan tyyni ja aurinko miettii laskeako vaiko eikö. Sitä kun meidän ryhmä rämä suuntaa äänekkäästi kohti rantaa pyyhkeet kainalossa. Sitä kun pääsee sukeltamaan ja etsimään sitä kaikista isointa rapua meren uumenista.

Tänä vuonna myös äitini on päättänyt lähteä mukaamme (ja mies taas jää tänne Suomeen, koska hänellä on lomat vasta elokuun lopussa) ja olemme tehneet suunnitelman matkustaa vihdoin Marmara Adalle ja sitä kautta ystävieni luokse heidän kesätalolleen Bandirmaan. Ihanaa päästä tutkimaan uusiakin alueita ja nähdä hyviä ystäviä. Vatsa kipristelee myös se, että ihanan kälyni nuorimmainen on juuri oppinut kävelemään ja hän vain on niin syötävän suloinen!!

VOI KESÄ, SAAVU JO !!!

5 kommenttia:

  1. İhania asioita onkin lomallasi odotettavissa.Pian tuo aika rientaa.Ennenkuin huomaatkaan,niin on lahtöpaiva kasilla.

    VastaaPoista
  2. Ma olen erittain huono odottamaan, tekisi mieli kiukutella kuin pieni lapsi jos tuntuu ettei aika kulje tarpeeksi nopeaan :) Toivottavasti sulla sujuu paremmin!

    VastaaPoista
  3. Mä en jaksa odottaa edes kesäloman alkua, ja se sentään alkaa ylihuomenna!

    VastaaPoista
  4. hahhaaaa...sinä omístat ikuisen matkakuumeen ;)
    ihan niinkuin minäkin !!!

    Mulla on matkakuume nyt jo vaikka matkaa ei ole edes varattuna ;)

    VastaaPoista
  5. Kiitos kommenteista!

    Täällä sitä vaan kärvistellään ilta-auringossa pää täynnä suunnitelmia!! Katundar, olet ihan oikeassa!! Olen kuin kissa pistoksissa aina - oli sitten lippu taskussa tai vain mielessä!! Kevät vain on pahinta aikaa...

    VastaaPoista