keskiviikko 10. maaliskuuta 2010

Askim

Puhelinkeskustelu. Turkiksi.

Askim: "Miksi sä et soittanut tänään ja kysynyt miten mulla on mennyt tänään?
Minä: "No, hei, oon mäkin duunissa. Emmä oo ennättänyt."
Askim: "No, kyllä sä aina ennätit pitseriaan soitella...aina just ku juoksin portaita jossain."
Minä: "Se nyt oli eri, ku ei sua nähnyt koskaan kotona. Piti hoitaa suhdetta puhelimessa."
Askim: "Just joo. Eli nyt ku näkee, niin eipä enää oo asiaa ja ei ees kiinnosta."
Minä: "Just niin. Nyt voi hoitaa keskustelut silleen normaaliperheen tavoin kotonakin."
Askim:"No, voisit sä silti soittaa, jos mä haluan kertoo vaikka jotain keskellä päivää."
Minä: "No hei, voisithan sä itse soittaa, jos niin sattuu käymään..."
Askim: " Ei se oo sama asia"

Ei ole aina parisuhteen hoitaminen helppoa !!

2 kommenttia:

  1. Sellaista se on.. parisuhde-elama :)
    Turkkiin paadyin ensisijaan miehen perassa, mutta paatin etta en asetu tanne ellen löyda töıta - joka sitten tapahtuikin monen kuukauden odottamisen jalkeen, çok şükür. Asun anoppilassa ja nautin elamasta - mikas sen ihanampaa kuin saada aamiainen, lounas ja paivallinen valmiiksi katettuna pöytaan ;)

    VastaaPoista
  2. Arki on kyllä sellaista melskettä välillä, että parisuhteen ylläpitäminen on melkoista haastetta!!

    Anopin kanssa asumisessa on puolensa!! Omani kanssa ollaan myös asusteltu pitkät pätkät yhdessä. Ja minusta se on ihan hyvä tutustua kunnolla oman miehen kasvattajaan :-P

    VastaaPoista