sunnuntai 28. helmikuuta 2010

Mä tein sen !!

Mä todellakin tein sen !!

Kesti 4 pitkää vuotta, mutta loppujen lopuksi MÄ tein sen !!

Ajoin vapaaehtoisesti Stadiin, Stadin läpi, aina Katajanokan terminaalille saakka !! Ja vielä koko matkan takaisin !!

Rakastan autolla ajamista ja ajan vuodessa todella paljon, mutta jotenkin vaan se stadin keskusta on ollut punainen vaate ja niinpä Lauttasaari on ollut rajani, jonka toiselle puolelle vie vain julkiset. Vaan eipä ole esteitä enää ;-), maailmani on siis taas pikkuisen avartunut ja mahdollisuudet lisääntyneet.


Ps. Pakko kaiken hehkutuksen jälkeen on myöntää, että manskilla meinasi tulla pupu pöksyyn tiesulun ja pakollisen suunnitelman muutoksen takia. Onneksi oli pieni mies takapenkillä, joka rauhoittavasti sanoi äidilleen "ota äiti ihan iisisti ja kuuntele vaiks tuota laulua" ;-)

Ja lauluna sattui tulemaan Tanju Okanin Öyle sarhos olcam ki , joten eihän sitä vain voinut kun rentoutua ja ajella :-D On meilläkin kunnon autobiisit !!

2 kommenttia:

  1. Hieno homma!
    Onnea vain saavutuksestasi! Niinhän sitä sanotaan, että peloistaan pääsee kohtaamalla ne...
    Oikein hyvää alkavaa viikkoa!

    VastaaPoista
  2. Olen itsekin ihmetellyt tätä pelkoani, koska olen kyllä ajellut Manilassa ja Istanbulissa. Mutta kun siellä ei ole ratikoita teiden kauhuna...

    Ehkäpä tästä todellakin rohkaistun!!

    Hyvää viikkoa sinullekin!!

    VastaaPoista