keskiviikko 24. helmikuuta 2010

Nykyajan leikit

Tapahtui tänään meillä. Leikissä mukana poika ja hänen kaverinsa.

- Leikitäänkö köyhää ja rikasta, jooko?
- Tää ois niinku tositosi köyhä ja sä oisit niinku tositosi rikas. Tää niinku haluis ihan hirveest uutta leluu, mutt tää niinku ei vois ostaa ku tää on tositosi köyhä. Sitt sää niinku antaisit tälle sun vanhan lelun ja tää niinku tulis siitä hirveen onnelliseksi.
- Joo, leikitään vaan. Mä haluun olla rikas, jooko?
- Eiku mä oon rikas. Mulla on oikeestikin niinku paljon leluja.
- Niin on mullakin. Ollaanks molemmat sitten vaikka niitä rikkaita?
- Mutta kukas sitten vois olla se köyhä?
- Mä tiiän ett meidän äiti voi olla. Sillä on muutenkin niin paljo laskuja.

- Äiti, jooko ett nää tois niinku sulle leluja ja sä niinku oisit hirmu iloinen ku ei sul niinku ois mitään?
- hei, sitt nää vois niinku olla tosi kilttejä ja vaikka soittaa sinne apupuhelimeen ett niinku köyhän maan lapset sais niinku rahaa....

1 kommentti: