lauantai 27. helmikuuta 2010

Unelmia

Olin mukana sisustukseen liittyvässä tutkimuksessa, jossa ensin saimme postitse kamerat. Niillä kuvasimme 10 parasta kohtaa sisustuksessamme ja 10 kohtaa, jossa olisi toivomisen varaa. Sen jälkeen pääsimme keskustelutilaisuuteen, jossa tutkijat ja psykologi seurasivat keskusteluamme.

Keskustelun edetessä havaitsin seuraavaa:

Ihailen vaaleaa, rauhoittavaa sisustusta, mutta en koe sitä omakseni.

Oma "tyylini" on lähinnä väreillä leikkimistä ja hetkellisiä mielijohteita seuraavaa.




Mutta tässä on se mitä haluan !! Värimaailma...mosaiikkia... runsautta... lämpöä !!

Voi mikä unelma!!

4 kommenttia:

  1. Teidän makkari tuo missä vihreä seinä? Minusta ihana!
    Mulla oli pitkään 'sininen kausi'= sinistä oli kaikkialla ja meni ehkä jopa överiksi ;) Nyt olen pikku hiljaa (onneksi!!) pääsemässä siitä yli, mutta hirvee homma vaihtaa kaikki, kun isotkin huonekalut sinisiä (siis sohvat jne). Nyt suosin ruskeaa, turkoosia, mustaa, valkoista.

    VastaaPoista
  2. Mulla taitaapi olla aivan sama juttu, ihailen vaaleaa tai sitten jotakin muuta kuten pelkistettyä, mutta koen omakseni enemmänkin kodikkuuden ja värit. Tuo keittiö on aivan ihana. luultavasti pitäisin tässä kohtaa myös aivan toisenlaisesta keittiöstä, mutta jos pitäisi jossakin viettää oikeasti aikaa ja laittaa ruokaa, valitsisin tuon kuvassa olevan kodikkaan ja värikkään tyylin.

    VastaaPoista
  3. Tuo vihreä seinä on jo historiaa. Nykyään se on hillitympi, ruskeansävyinen ja maalasin siihen sängynpäädyn. Kompromissi, kun mies haluaa päädyttömän sängyn. Älkää kysykö miksi!!

    VastaaPoista
  4. Tulin kurkkimaan,ja kivaa juttua löytyykin.
    Minulla on ollut kanssa sininen kausi,ja se kesti vuosia.Lopulta tuli kyllastyminen,ja nyt ei mitaan sinista.
    Minun mieleeni olisi ehkapa joku tuon yla-ja alakuvan valimuoto.
    Varit ovat ihan ok,ja tykaan kovasti kaarista.

    VastaaPoista